GYIK
Ki regisztrálhat a webáruházba?
Webáruházunkba kereskedelmi
tevékenységi körrel rendelkező vállalkozók, vállalkozások regisztrálhatnak.
Hogyan tudok vásárolni?
A vásárlás regisztrációhoz kötött. A vásárlás engedélyezéséhez le
kell ellenőriznünk vállalkozását, hogy tevékenységi köre megfelel-e. A
továbbiakban e-mailben fogjuk értesíteni regisztrációjával kapcsolatban.
Mennyi ideig tart a regisztráció?
Regisztrációját
igyekszünk 24-48 órán belül leellenőrizni (megfelelően kitöltött adatok,
adószám érvényessége, vállalkozása tevékenységi köre).
Amennyiben minden adat megfelelő, ezt követően e-mailben fogjuk értesíteni a
belépés engedélyezéséről.
Mikortól láthatom az árakat?
Az árak csak a
regisztráció engedélyezését követően, majd a belépés (megadott e-mail cím, jelszó) után
lesznek láthatóak.
Milyen árak vannak feltüntetve a
termékeknél?
Minden termékünknél bruttó
árakat tüntetünk fel, melyek darabra vagy csomagra vonatkoznak.
Van-e minimum rendelési összeg?
Igen, a minimum rendelési
összeg bruttó 10.000 Ft.
Mi történik, ha valamelyik megrendelt termék elfogy?
Amennyiben megrendelt terméke elfogyna, telefonon vagy e-mailben fogjuk felvenni Önnel a
kapcsolatot. Ez esetben igyekszünk hasonló terméket ajánlani.
Mennyi a szállítási költség?
A belföldi szállítás díja csomagos szállítás esetén 30 kg alatt bruttó 2290Ft, 30 kg felett bruttó 3990Ft.
Mennyi időn belül küldik el a
megrendelt terméket?
Igyekszünk minél
hamarabb összekészíteni a rendelt termékeket. A munkaidőn kívül érkező rendeléseket
a következő munkanapon kezdjük el összecsomagolni.
Személyes átvételnél mikor vehetem át
a rendelést?
Várhatóan a
rendelést követő maximum 3 munkanapon belül veheti át üzletünkben.
Hány csomagban küldik el a rendelést?
A termékeket
igyekszünk úgy elküldeni, hogy az áru ne sérüljön meg.
Lehetséges, hogy
több csomagban érkezhetnek meg a megrendelt termékek.
Mikor érkezik a rendelés?
Megrendelése
visszaigazolása után várhatóan maximum 3 munkanapon belül érkezik meg csomagja.
Kapok értesítést a csomag
érkezéséről?
Igen, e-mailt küldünk a
csomag feladásakor, mely tartalmazza az utánvétel esetén fizetendő
végösszeget és a küldemény azonosítóját
is.
Az azonosító alapján a futárszolgálat oldalán keresztül leellenőrizheti, hogy hol tart a
csomagja.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a
csomagot?
Ez esetben a
futárszolgálat másnap is megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát a csomagban, a megrendelt termék mellett fogja megtalálni.
Miként tudok fizetni a csomagért?
Utánvétellel: Ekkor a futárnak fizet
közvetlenül.
Banki előreutalással:
Bank átutalás utasítások
KÉRJÜK CSAK A DÍJBEKÉRŐ KIKÜLDÉSE UTÁN UTALJA A VÉGÖSSZEGET!
Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg hozzánk annak ellenértéke.
Hogyan tudom visszaküldeni a hibás/törött terméket?
Ebben az esetben kérjük e-mailben vegye fel velünk kapcsolatot (info@sofiadekor.hu) és csatolva küldje el a fotót a hibás/törött termékről.
Az Ön bevásárlókosara még üres!