Szállítási információk
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK CÉGÜNKRŐL ADATVÉDELMI NYILATKOZAT ÁSZF1. A szállítás díjáról a megrendelőt e-mailen tájékoztatjuk, mivel a szállítás költsége függ a rendelt termékek súlyától.
2. A belföldi szállítás díja csomagos szállítás esetén 30 kg alatt bruttó 2290 Ft, 30 kg felett bruttó 3990 Ft.
3. INGYENES SZÁLLÍTÁS 80.000Ft feletti vásárlás esetén! (csak belföldi szállítás)
4. 100.000Ft feletti vásárlás esetén csak előreutalás lehetséges, melyhez díjbekérőt küldünk ki.
5. Minimum rendelési összeg: 10.000Ft!
Kiszállítás módja:
A megrendelt terméket súlytól függően a kiszállítást a Magyar Posta Zrt. és az Express One Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: "Express One") végzi. A futárszolgálattal történő szállítás 1-3 munkanapon belül történik. Ezeket a csomagokat a Magyar Posta Zrt. és az Express One futárszolgálata kézbesíti. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudja nyomon követi a csomagodat. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.
Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldik, amikor a csomagot elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag általában érkezése másnapra várható.
Mai kézbesítés sms és email: Ezt az sms-t és e-mail-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen adja meg mobilszámát és az e-mail címét.
Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon. A Csomagok kiadása a címzett vagy más olyan személyek aláírása ellenében történik, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosultak a csomagok átvételére. Ide sorolandók a címzett helyiségeiben jelen lévő személyek és a meghatalmazással rendelkezők. A Magyar Posta Zrt. az általa kézbesített küldemények esetén a kiszállítás meghiúsulása esetén következőket vállalja:
Ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen, úgy egy értesítő-kártyát hagy a helyszínen. Az értesítőkártyán megtalálható a csomagszám, valamint a Magyar Posta Zrt. telefonszáma. A címzettnek 5 munkanapja áll rendelkezésére, hogy új kiszállítási napot egyeztessen a Magyar Posta Zrt.-sel. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Magyar Posta Zrt. a csomagot visszajuttatja a Feladóhoz. Amennyiben a címzett nem tartózkodik a szállítási címen és értesítés nem hagyható neki (pl. zárt lépcsőház), úgy a Magyar Posta Zrt.a kézbesítést a következő napon újból megpróbálja. Ha a kézbesítés második alkalommal is meghiúsul, úgy a csomagot visszaküldi a Feladóhoz. Átvétel megtagadásának minősül, ha a címzett – utánvétes csomag esetén – nem tudja kifizetni a csomagért beszedendő összeget. Ilyen esetben a Magyar Posta Zrt. a kiszállítást újra – a címzettel egyeztetett időpontban 5 munkanapon belül - megkísérli. Ilyen esetnek minősül az is, ha az áruátvétel a Magyar Posta Zrt. gépjárművezetőjének megérkezését követően 10 percen belül nem történik meg. A számlát, nyugtát -és amennyiben a termékhez tartozik- a garancia levelet a csomag tartalmazza. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Önnek lehetősége van szállítandó csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is. A számlát és a garancia levelet (amennyiben van a termékhez) a csomag tartalmazza. A szállítási költség a megadott házszámig értendő, a házba, lakásba, emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza!
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a
Szolgáltató telephelyén: 8800 Nagykanizsa, Garay u. 21. alatt
Felhívás a csomagok utánvétes átvételével kapcsolatosan:
Kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomag épségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük azt jelezze a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, ha átvételekor ki tudja fizetni a csomag díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A szállítás díjáról a megrendelőt e-mailen tájékoztatjuk, mivel a szállítás költsége függ a rendelt termékek súlyától.