ÁSZF

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK CÉGÜNKRŐL ADATVÉDELMI NYILATKOZAT ÁSZF


1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte


1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.sofiadekor.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: www.sofiadekor.hu) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.


A www.sofiadekor.hu áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.


1.2. A www.sofiadekor.hu áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.


1.3. A www.sofiadekor.hu áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.


1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.  Az írásos megrendelő és az azzal megegyező tartalmú Visszaigazolás tekinthető érvényes szerződésnek.


1.4.1  Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a webáruházban oldalain feltüntetett termékeket és árakat. A szállítási határidők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Sem a tulajdonos, sem az üzemeltető nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére! Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, azok alapján a sofiadekor.hu webáruház ajánlati kötöttsége nem áll fenn. Az internetes áruházban szereplő termékeink árai eltérhetnek az üzletben található termékek árától.


1.5. Ügyfélszolgálat:


Ügyfélszolgálati iroda helye: 8800 Nagykanizsa, Garay u. 21.


Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (munkanapokon: 8.00-16.00)


Internet cím: www.sofiadekor.hu


E-mail: info@sofiadekor.hu


2. Rendelési információk:


Webáruházunkból történő vásárlást interneten, e-mailen és telefonon keresztül fogadunk el, a www.sofiadekor.hu oldalon keresztül. A vásárlás regisztrációval lehetséges. A rendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között történik. A megrendelés, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.


Ügyfélszolgálatunkat az alábbi időpontokon érheti el:


Nyitva tartás napja Nyitva tartás ideje

Hétfő 08:00 - 16:00

Kedd 08:00 - 16:00

Szerda 08:00 - 16:00

Csütörtök 08:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 16:00

Szombat ZÁRVA

Vasárnap ZÁRVA

Webáruházunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.  Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.  A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


3. A vásárlás menete:


3.1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba, melyet a terméklistában szereplő kosár ikonra  kattintva tudja megtenni.


A vásárolt termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek használatára vonatkozó utasításokat a termékek információs oldalain, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni.


Ha a vásárlás előtt kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását a termékekhez mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.5 pontban találja.


 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.


Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a számított 48 órán belül az Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.


3.2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.  A „Törlés” ikonra  kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.


3.3. Amennyiben összeállította a megrendelni kívánt termékek kosarát, kattintson a  „Pénztár” gombra, mely után a véglegesítheti rendelését a Megrendelés menüpont alatt. A Megrendelés menüpont alatt a következő kategória mezőket szükséges kitölteni a vásárlás véglegesítéséhez. - Megrendelő adatai, - Szállítási adatok, - Kiszállítás módja, - Fizetés módja, - Megrendelés; Fontos, ügyeljen adatai pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A szállítás díjáról a megrendelőt e-mailen tájékoztatjuk, mivel a szállítás költsége függ a rendelt termékek súlyától.


Kiszállítás módja:

A megrendelt terméket súlytól függően a kiszállítást a Magyar Posta Zrt. és az Express One Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: "Express One") végzi. A futárszolgálattal történő szállítás 1-3 munkanapon belül történik. Ezeket a csomagokat a Magyar Posta Zrt. és az Express One  futárszolgálata kézbesíti.  A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudja nyomon követi a csomagodat. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.


Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldik, amikor a csomagot elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag általában érkezése másnapra várható.


Mai kézbesítés sms és email: Ezt az sms-t és e-mail-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen adja meg mobilszámát és az e-mail címét.


Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon. A Csomagok kiadása a címzett vagy más olyan személyek aláírása ellenében történik, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosultak a csomagok átvételére. Ide sorolandók a címzett helyiségeiben jelen lévő személyek és a meghatalmazással rendelkezők. A Magyar Posta Zrt. az általa kézbesített küldemények esetén a kiszállítás meghiúsulása esetén következőket vállalja: 


Ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen, úgy egy értesítő-kártyát hagy a helyszínen. Az értesítőkártyán megtalálható a csomagszám, valamint a Magyar Posta Zrt. telefonszáma. A címzettnek 5 munkanapja áll rendelkezésére, hogy új kiszállítási napot egyeztessen a Magyar Posta Zrt.-sel. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Magyar Posta Zrt. a csomagot visszajuttatja a Feladóhoz. Amennyiben a címzett nem tartózkodik a szállítási címen és értesítés nem hagyható neki (pl. zárt lépcsőház), úgy a Magyar Posta Zrt.a kézbesítést a következő napon újból megpróbálja. Ha a kézbesítés második alkalommal is meghiúsul, úgy a csomagot visszaküldi a Feladóhoz. Átvétel megtagadásának minősül, ha a címzett – utánvétes csomag esetén – nem tudja kifizetni a csomagért beszedendő összeget. Ilyen esetben a Magyar Posta Zrt. a kiszállítást újra – a címzettel egyeztetett időpontban 5 munkanapon belül - megkísérli. Ilyen esetnek minősül az is, ha az áruátvétel a Magyar Posta Zrt. gépjárművezetőjének megérkezését követően 10 percen belül nem történik meg. A számlát, nyugtát -és amennyiben a termékhez tartozik-  a garancia levelet a csomag tartalmazza. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Önnek lehetősége van szállítandó csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is. A számlát és a garancia levelet (amennyiben van a termékhez) a csomag tartalmazza. A szállítási költség a megadott házszámig értendő, a házba, lakásba, emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza!


Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!


A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a


Szolgáltató telephelyén: 8800 Nagykanizsa, Garay u. 21. alatt


Felhívás a csomagok utánvétes átvételével kapcsolatosan:

Kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomag épségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük azt jelezze a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, ha átvételekor ki tudja fizetni a csomag díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Megrendelés:

A Megrendelés gombra klikkelve elküldte a megrendelését. Ekkor a monitoron megjelenik egy üzenet, majd a rendszer egy üzenetet küld e-mailben az Ön által megadott e-mail címére. Az e-mailben küldött értesítés csak a megrendelés beérkezését igazolja nem feltétlenül a termék rendelkezésre állását jelenti.


Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.


4. Elállás joga


A távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint a vevő az eladóval elektronikus úton kötött szerződéstől, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.


Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. Az Ügyfél elállási jogát a fentiekben meghatározott határidőn belül a Szolgáltatóhoz eljuttatott írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatja. Az Ügyfél az elállás jogát gyakorló nyilatkozatának megküldésétől számított újabb 14 napon belül köteles az elállás jogával terhelt árut visszaküldeni a Szolgáltatónak. Indoklás nélküli elállás esetén az Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Ha az Ügyfél indoklás nélkül, a fent meghatározott határidőn belül, a fenti feltételeknek megfelelően kívánja a terméket visszaszolgáltatni, az Ügyfél által kifizetett összeget az Eladó az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríti az Ügyfélnek.


Webáruházunk kizárólag az eredeti, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású, üzembe még nem helyezett termék visszaadása esetén (számla, vagy blokk  ellenében) köteles a teljes vételárat az Ügyfél részére megtéríteni.  Amennyiben az Ügyfél eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt eredeti csomagolásban. Ha az Ügyfél a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg az Ügyfél részére átadott tételt, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel az Ügyfélnek. Az Ügyfélt terheli a termék visszaszállításának költsége. A megrendelés lemondását írásos formában a visszaigazolás e-mail címéről érkező email címre történő tájékoztatás esetében hivatalos.


Egyéb feltételek

Webáruházunkban történő vásárlással egyidejűleg feltételezzük, hogy a vásárlóink ismerik és elfogadják az Internet korlátait. Mint felhasználó tisztában van a kockázatokkal és tudja azt is, hogy magának kell gondoskodnia a számítógépe védelméről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan bekövetkezett károkért, mint például a vírusok által okozott, szoftverhibából adódó, az adatok bárki által történő megváltoztatásából, az információ késedelmes továbbításából  eredő, weboldal használatából, üzemzavarából adódó károkra.  


Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és az esetleges akcióinkról történő tájékoztatás, valamint szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. (1992. évi LXIII.törvény)