Szállítási információk

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK CÉGÜNKRŐL ADATVÉDELMI NYILATKOZAT ÁSZF


1. A szállítás díjáról a megrendelőt e-mailen tájékoztatjuk, mivel a szállítás költsége függ a rendelt termékek súlyától.

2. A belföldi házhozszállítás díja csomagos szállítás esetén:


Express One: 30 kg alatt 2290Ft, 30 kg felett 3990 Ft.
Garantált szállítási idő: 1-2 munkanap

Magyar Posta: 20kg alatt 2990 Ft/db, 20kg felett 5590Ft/db. 
Utánvét kezelés díja: 1200Ft/db

Garantált szállítási idő nincs, várhatóan 3-7 munkanap

Magyar Posta Postapont (csak előreutalás esetén)
990Ft/db (FIGYELEM! A nem kompatibilis csomagméreteket csak postán maradóként tudjuk feladni!)

Garantált szállítási idő nincs, várhatóan 5-7 munkanap

(A szállítási díjak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t)

3. INGYENES SZÁLLÍTÁS 80.000Ft feletti vásárlás esetén! (csak belföldi szállítás) 

4. 100.000Ft feletti vásárlás esetén csak előreutalás lehetséges, melyhez díjbekérőt küldünk ki.

5. Minimum rendelési összeg: 10.000Ft!



Kiszállítás módja:

A megrendelt terméket súlytól függően a kiszállítást a Magyar Posta Zrt. és az Express One Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: "Express One") végzi. A futárszolgálattal történő szállítás 1-3 munkanapon belül történik. Ezeket a csomagokat a Magyar Posta Zrt.  és az Express One futárszolgálata kézbesíti.  A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudja nyomon követi a csomagodat. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.


Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldik, amikor a csomagot elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag általában érkezése másnapra várható.


Mai kézbesítés sms és email: Ezt az sms-t és e-mail-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen adja meg mobilszámát és az e-mail címét.


Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon. A Csomagok kiadása a címzett vagy más olyan személyek aláírása ellenében történik, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosultak a csomagok átvételére. Ide sorolandók a címzett helyiségeiben jelen lévő személyek és a meghatalmazással rendelkezők. A Magyar Posta Zrt. az általa kézbesített küldemények esetén a kiszállítás meghiúsulása esetén következőket vállalja: 


Ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen, úgy egy értesítő-kártyát hagy a helyszínen. Az értesítőkártyán megtalálható a csomagszám, valamint a Magyar Posta Zrt. telefonszáma. A címzettnek 5 munkanapja áll rendelkezésére, hogy új kiszállítási napot egyeztessen a Magyar Posta Zrt.-sel. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Magyar Posta Zrt. a csomagot visszajuttatja a Feladóhoz. Amennyiben a címzett nem tartózkodik a szállítási címen és értesítés nem hagyható neki (pl. zárt lépcsőház), úgy a Magyar Posta Zrt.a kézbesítést a következő napon újból megpróbálja. Ha a kézbesítés második alkalommal is meghiúsul, úgy a csomagot visszaküldi a Feladóhoz. Átvétel megtagadásának minősül, ha a címzett – utánvétes csomag esetén – nem tudja kifizetni a csomagért beszedendő összeget. Ilyen esetben a Magyar Posta Zrt. a kiszállítást újra – a címzettel egyeztetett időpontban 5 munkanapon belül - megkísérli. Ilyen esetnek minősül az is, ha az áruátvétel a Magyar Posta Zrt. gépjárművezetőjének megérkezését követően 10 percen belül nem történik meg. A számlát, nyugtát -és amennyiben a termékhez tartozik-  a garancia levelet a csomag tartalmazza. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Önnek lehetősége van szállítandó csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is. A számlát és a garancia levelet (amennyiben van a termékhez) a csomag tartalmazza. A szállítási költség a megadott házszámig értendő, a házba, lakásba, emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza!


Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!


A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a


Szolgáltató telephelyén: 8800 Nagykanizsa, Garay u. 21. alatt


Felhívás a csomagok utánvétes átvételével kapcsolatosan:

Kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomag épségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük azt jelezze a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, ha átvételekor ki tudja fizetni a csomag díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A szállítás díjáról a megrendelőt e-mailen tájékoztatjuk, mivel a szállítás költsége függ a rendelt termékek súlyától.

A belföldi szállítás díja csomagos szállítás esetén 30 kg alatt bruttó 2290 Ft, 30 kg felett bruttó 3990Ft.