GYIK

Ki regisztrálhat a webáruházba?
Webáruházunkba kereskedelmi tevékenységi körrel rendelkező vállalkozók, vállalkozások regisztrálhatnak.

Hogyan tudok vásárolni?
A vásárlás regisztrációhoz kötött. A vásárlás engedélyezéséhez le kell ellenőriznünk vállalkozását, hogy tevékenységi köre megfelel-e. A továbbiakban e-mailben fogjuk értesíteni regisztrációjával kapcsolatban.

Mennyi ideig tart a regisztráció?
Regisztrációját igyekszünk 24-48 órán belül leellenőrizni (megfelelően kitöltött adatok, adószám érvényessége, vállalkozása tevékenységi köre).
Amennyiben minden adat megfelelő, ezt követően e-mailben fogjuk értesíteni a belépés engedélyezéséről.

Mikortól láthatom az árakat?
Az árak csak a regisztráció engedélyezését követően, majd a belépés (megadott e-mail cím, jelszó) után lesznek láthatóak.

Milyen árak vannak feltüntetve a termékeknél?
Minden termékünknél bruttó árakat tüntetünk fel, melyek darabra vagy csomagra vonatkoznak.

Van-e minimum rendelési összeg?
Igen, a minimum rendelési összeg bruttó 10.000 Ft.

Mi történik, ha valamelyik megrendelt termék elfogy?
Amennyiben megrendelt terméke elfogyna, telefonon vagy e-mailben fogjuk felvenni Önnel a kapcsolatot. Ez esetben igyekszünk hasonló terméket ajánlani.

Mennyi a szállítási költség?
A belföldi szállítás díja csomagos szállítás esetén 30 kg alatt bruttó 2290Ft, 30 kg felett bruttó 3990Ft.

Mennyi időn belül küldik el a megrendelt terméket?
Igyekszünk minél hamarabb összekészíteni a rendelt termékeket. A munkaidőn kívül érkező rendeléseket a következő munkanapon kezdjük el összecsomagolni.

Személyes átvételnél mikor vehetem át a rendelést?
Várhatóan a rendelést követő maximum 3 munkanapon belül veheti át üzletünkben.

Hány csomagban küldik el a rendelést?
A termékeket igyekszünk úgy elküldeni, hogy az áru ne sérüljön meg.
Lehetséges, hogy több csomagban érkezhetnek meg a megrendelt termékek.

Mikor érkezik a rendelés?
Megrendelése visszaigazolása után várhatóan maximum 3 munkanapon belül érkezik meg csomagja.

Kapok értesítést a csomag érkezéséről?
Igen, e-mailt küldünk a csomag feladásakor, mely tartalmazza az utánvétel esetén fizetendő végösszeget és a küldemény azonosítóját is.
Az azonosító alapján a futárszolgálat oldalán keresztül leellenőrizheti, hogy hol tart a csomagja. 

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?
Ez esetben a futárszolgálat másnap is megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát a csomagban, a megrendelt termék mellett fogja megtalálni.

Miként tudok fizetni a csomagért?
Utánvétellel: Ekkor a futárnak fizet közvetlenül.
Banki előreutalással: 

Bank átutalás utasítások


KÉRJÜK CSAK A DÍJBEKÉRŐ KIKÜLDÉSE UTÁN UTALJA A VÉGÖSSZEGET!
Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg hozzánk annak ellenértéke.


Hogyan tudom visszaküldeni a hibás/törött terméket?
Ebben az esetben kérjük e-mailben vegye fel velünk kapcsolatot (info@sofiadekor.hu) és csatolva küldje el a fotót a hibás/törött termékről.



SOFIA DEKOR • Magyarország